28 Aralık 2012 Cuma

Zencefilli'li Ekmek Sepeti

PC203499

Yeni yıla yakışır bir ekmek sepeti süsledim bu sefer. Renkleri kırmızı-beyaz, kareli duck kumaşı kullandım.

PC203500

Sevgili Sesiber'in "Kurabiye Adamlı Kurabiye Sepeti"nden aldım ilhamı, daha önce görmediyseniz, kaçırdıysanız, bakın, gitmişken onun harika runnerlarına da göz atmayı unutmayın.

 PC203501

Tabii benim biraz farklı oldu. Sadece "adam" yapmaya gönlüm elvermedi, hem adam, hem kız yaptım keçeyle, dolayısı ile bu kez "zencefilli herifler"  de diyemedim, "çocuklar" olmaz, "kişiler" tuhaf derken, "zencefilli'li" en uygun isim oldu galiba..

PC203502

Daha kalın dursunlar diye iki kat olarak kullandım, kurabiye kalıbını kullanarak kestim, çok işe yarıyor, tavsiye ederim. Gözlerini, düğmelerini de boncukla yaptım. 

Şirin oldular, şirin. Aşağıdaki de kafese tırmanan kardan adamım, o da çok şirin değil mi?

PC243524

5 yorum:

  1. Çok şeker olmuş :) Kız versiyonu da çok şeker. Fakat bu benimkinden çok English Home peçeteliklerindeki adamlara benzemiş. Link için çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık, mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş, yılbaşı sofrasına neşe katacak :)

    YanıtlaSil
  3. cok guzel gunlerde ici bol bol ekmekle dolsunnn
    selamlar,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimli olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...