30 Aralık 2012 Pazar

Kokinalı Servisler

PC213511

Keçelere devam, yılbaşı temalı çalışmalara da...Kokinalara bayılırım ben. Ben çocukken plastik çam ağaçları icat edilmemişken ve gerçek çam ağaçları evlerin içinde süslenmezken, annem kokina alırdı, üzerini pamuk parçalarıyla (kar yağmış gibi, süper olurdu) ve artık o zamanın koşulları gereği ağaç süsü gibi kullanılabilecek ne varsa onlarla süslerdi. Genellikle yatak odasında aynanın önüne kurar, yemekten sonra ışığı kapatılmış, etrafında bir kaç mum yakılarak aydınlatılmış kokinanın yanına götürürdü bizi ve hediye seremonisi başlardı... O zamandan beri kokina, sürpriz demek benim için, aile sıcaklığı demek, sevgi demek, yoktan var etmek demek...

PC213510

Fiii tarihinde Boyner'den aldığım, sonra nasıl kullanacağımı bilemediğim keten amerikan servisleri bu keçe yapraklı, boncuk tohumlu kokinalarla süsledim, tabii keçeden peçete halkaları yapmayı da ihmal etmedim, keçe, daha çok keçe aşkına :))

PC213512

işte çoook yakından bir görüntü...

PC213513

"Keşke kalıbı da olsa" diyenler için, kurabiye kalıbı kullanarak oluşturduğum kalıp... 

PC213509

Veee, yarın yılbaşı. Bu yılbaşı, tatlı bir deniz kızından gizemli bir hediyem var, yarın akşama kadar açmayacağıma söz verdim, bir haftadır çatlıyorum meraktan...Ama içinden ne çıkarsa çıksın, üzerindeki mesaj çok anlamlı, hayat en güzel hediye, bir de insanın kendisine hediye verecek birilerinin olması...Daha güzel hediye olabilir mi?

PC243525

3 yorum:

  1. Ellerine sağlıküservislerin çok şık olmuşlar..2013 sağlık,mutluluk,şans dolu bir yıl olsun..mutlu yıllar..sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. kokinanın bende ki anıları aynen sizin anlattıklarınız gibi hatıraları canlandırdınız.ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar.yeni yıl sağlıklı,huzurlu ve mutlu günler getirsin

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık, yine harikalar yaratmışsın elifcim...
    yeni yıl beklentilerini kucaklasın gelsin... musmutlu yıllar!

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...