17 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Yıl Hediyesiz Olmaz

PC163478

Yeni yıl hediyesiz olmaz dedim, bakın sizlere ne güzel kapı süsleri hazırladım. Kalpler diktim, üzerlerini ellerimle kanaviçe motifler işlediğim, düğmelerle hareketlendirdiğim bordürlerle ve kurdelelerle süsledim.

PC163476

Bu da aynısının yeşillisi...

PC163477

Fazla renkten hoşlanmayan "ağır ablaları" da unutmadım, bu da onlar için daha dingin, daha "cool".

Kendisine veya bir sevdiğine hediye almak isteyenler, o hediye sırasında patilileri de unutmak istemeyenler, yani bir taşla birden fazla kuş vurmayı sevenler, Dükkan Pati'de bulabilirsiniz bu duvar süslerini, haydi, çok az zaman kaldı yılbaşına, geç kalmayın....

2 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel olmuş üstelik çok da hayırlı bir işe vesile oluyorlar.

    Ellerinize ve elbette güzel yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. cok cok sirin olmuslarrrr
    giden mekani keyifle suslesinler

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...