27 Aralık 2012 Perşembe

Yoğurdun Kapağı ile Noel Babanın Giysileri Biraraya Gelince

PC193492

Bu sefer yoğurt bittiğinde, aklımda şimşekler çaktı, tamam dedim...Ortası kesilerek çıkarılan plastik kapağı (bu ince işçilik için Levent'e teşekkürler, sponsorum, en büyük destekçim, ev atölyemin tek ve en başarılı ekip üyesi, enler eni, kocalar kocamanı, muck), ne diyordum, plastik kapağı süsledim.

PC193493


PC193494

Süslemede ise daha önce duvar süsü olarak kullandığım "Noel Baba'nın Çamaşırları"ndan kullandım. Çizmelerini, eldivenlerini ve çoraplarını...Yaptığım şeyleri, bozup, kırpıp kırpıp başka başka şekillerde de kullanmayı seviyorum..

PC193495

Geriye kalan inciği, boncuğu, ıvırı zıvırı saymaya gerek yok, hazır olarak duruyorlardı, eski yılbaşı hediye sepetlerinden, kutularından artanlar, atmaya kıyamayıp sakladıklarım, hepsi yerlerini bulmuş oldular sonunda.

PC193496

Süslü mü süslü bir ekmek sepetimi kaybettiğimden bu yana (çaldılar demeye dilim varmıyor ama, merkezi bir caddede yaşamanın böyle sıkıntıları da olabiliyor) kapının dışına paspas dışında bir şey koymaya korkuyordum ama, bunu astık işte kapıya. Dilerim melekler korur :))

PC203497

11 yorum:

  1. Çok yaratıcı ve şık bir geri dönüşüm tebrik ederim,ellerine sağlık harika olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık benim de yoğurdum bitmek üzere:D

    YanıtlaSil
  3. ayyy kapının içine as sen elifcim... gitmesin, üzülmeyesin... pek cici olmuş.. pek hoş..

    YanıtlaSil
  4. Yoğurt kapağını ne güzel düşünmüşsün. :)

    Güzel bir kapı süsü çıkmış ortaya. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Muthis bir geri donusum olmus,fikrinize saglik,bayildim,bayildim.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş ! Artık etrafımızdaki her şeyi potansiyel bir malzeme olarak görüyoruz :))

    YanıtlaSil
  7. çokkkk hoş olmuş ama inşallah calınmaz:)))

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok şeker olmuşşş,bende yoğurt kapağından kapı süsü yapmayı denedim,yakında yazısını yazacağım;)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş canım, bence de çalınmaz inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,çok güzel bir çalışma olmuş.Ellerinize sağlık,sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş.yoğurt kapağından hemde.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...