22 Aralık 2012 Cumartesi

Chef Mutfak Önlüğü ve Kepi

P9273152

Kırmızı kareli duck kumaşından bir mutfak önlüğü diktim.

P9273150

En önemli özelliği önündeki tencere şeklindeki keçeden cebi. Dikişe hazırlık aşamasının fotoğrafını çektim, nasıl yapıldığına dair fikir vermesi açısından..

P9273151

Önü için de bu tatlı geyiği işledim. Tanıdınız mı? Kutunun üzerindeki geyik bu...

P9273154

Cebin dikildikten sonraki hali de bu, ister kaşığınızı koyun içine, ister kurulama bezinizi sıkıştırın...

P9273153

Süslü düğmelerimden oraya buraya diksem de olmazdı, değil mi? 

P9283157

Bu da bitmiş hali, takım olarak böyle işte. Yapacaklara kolay gelsin, almak isteyen olursa pasajımda sizleri bekliyor.

8 yorum:

  1. Elif çook güzel bir geyik olmuş bu!
    Yerim ben bu geyiği yerim yerim!

    YanıtlaSil
  2. Harika olmus,bir onlukte kac marifet var,bayildim valla, ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  3. ayyyy bayılıyorum ya bu süslü mutfak önlujklerıneee....

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuuuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Etamin işi, keçe işi, dikiş var vay vay vay... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel çok şık olmuş ellerinize sağlık.Şapkadan bende yapmak istiyorum kalıp bulamadım,zormu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çok basit, kalıba da gerek yok zaten, evdeki bir yuvarlak tepsi yetiyor. Detaylı anlatımı burada bulabilirsin. http://hobilemece.blogspot.com/2012/08/asc-bonesi.html

      Sil
    2. Teşekkür ederim hemen deneyeceğim..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...