29 Aralık 2012 Cumartesi

Buyursun Yeni Yıl

PC213507

Eeee, her zamanki gibi keçeleri elime alınca bırakamadım, devam ediyoruz. Bu da geyikli bir kapı süsü. Kalın bir kartonun arkasını kendinden yapışkanlı kağıtla kapladım, ön yüzüne de keçe yapıştırdım. Asmak için biraz ip, yazıları için de boyutlu boncuk boyanın sarı yaldızlı olanından..

PC213508

Yalnız şu tipe, şu masumiyete bakar mısınız? Böyle bir geyik davet eder de gelmez mi yeni yıl içeri? Kesin gelecek...

PC213506

Bu da kapı süsümüzün arkadan görünüşü.

PC213505

Yapmak isteyenler için geyiğin yüzü ve boynuzunun şablonu da böyle. Yüzü keserken kumaşı ikiye katlayıp keserek, simetrik olmasını sağlayabilirsiniz. (Böyle yapın zaten, simetrik olsun, kurala, kaideye  uysun...Başak burcu olduğumu zaten biliyorsunuz, dahasını söylememe gerek var mı??)

PC243523

4 yorum:

  1. ellerine sağlık canım bayıldım..çok emek vermişsin ama harika olmuş..mutlu yıllar,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. O ne kadar sevimli bir geyik olmuş öyle:) harikasın:)

    YanıtlaSil
  3. Keçe böyle bir şey eline alınca bırakmak istemiyorsun.Çok sevimli olmuş ellerine sağlık.Mutlu yıllarrr.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Cok tatli olmus,ellerinize saglik.
    Mutlu ve saglikli yillar diliyorum :)
    IYI SENELER !!!

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...