3 Aralık 2012 Pazartesi

Pembe Güllü Tepsi

Ahşap Tepsi

Ahşap bir tepsi boyadım bu aralarda..Koyu kahverengi, çikolata kahvesi kullandım. Ortasına kolay transfer resimlerin en pembeli, en güllü olanlarından birini uyguladım.

Transfer

Resimdeki bazı yaprakların üzerinden boya ile tekrar geçtim, neredeyse el boyaması havası vermeye çalıştım, bir de resmin kenarlarına...Ama yetmedi, resmin kenarlarından ve bazı dalların üzerinden boyutlu gümüş boya ile tekrar geçtim, biraz ışıltı vermek istedim.

Ahşap Tepsi Köşe

Tepsinin köşelerine de yine boyutlu boya ile üçer nokta kondurdum. Sade ama ışıltılı olsun, koyu renk olsun ama insanın içini açsın diye... Çelişki mi? Hayat o değil mi zaten??


3 yorum:

  1. çok şık, çok hoş olmuş, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Güller yağlı boya ile yapılmış tablo gibi duruyor. Nefis olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...