19 Aralık 2011 Pazartesi

Mumluk

Bu yıl mumluklardan gidiyoruz galiba, inşallah yeni yıl da böyle ışıklı, parıltılı bir yıl olur. Bu evime aldığım yeni yıl hediyesi. Paşabahçe'den. Renkleri, dokusu, taş görünümüne rağmen hafifliği ve pembe minik çiçekleri ile görür görmez vurulduk.

 

Bu da benim yaptığım. Viski bardağı tarzında bir bardak aldım.Etrafına yaldızlı ve seyrek dokulu bir kurdeleyi sararak yapıştırdım.


Kenarına da yılbaşı renklerine uygun kırmızı-beyaz bir kurdele bağladım.


Önüne de melek şeklinde, aslında kolye ucu olarak satılan, ama benim bir yerlerde kullanırım diye düşünerek aldığım meleği astım.


Melek demişken, bu yıl ağaç süslerime de ekleme yaptım, bu cam içindeki melekleri görünce kayıtsız kalamadım, ikisini kaptım geldim Praktiker'den.

6 yorum:

  1. Hepsi birbirinden şıklar.Güzel günlerde kullanılsın...

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok şeker... melek ornamentlar harika...
    güzel günlerde kullan Elifcim.

    YanıtlaSil
  3. paşabahçe mumluk süper, diğerleri de öyle, güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
  4. aldığın mumluk cok sık ve zarif yaptılarında öle canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. hepside çok güzel ama paşabahçeden aldığınız mumluk gerçekten çok şık .iyi günlerde kullanınız sevgiler

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...