14 Aralık 2011 Çarşamba

Çok Şey Bekliyorum Bu Gelen Yıldan Çoook

Sevgili Gülin'in Hayat Melodisi blogunda yaptığı çekilişle Düşlerin Rengi ile çoğumuzun tanıdığı sevgili Zeynep'ten harika bir yeni yıl hediyesi aldım bugün.Çok teşekkürler Zeynep.


Çok güzel yeni yıl dileklerini de iletmiş hem bu güzel kartla, hem de bayıldığım kelebek, uğuruna inandığım fil, turkuaz, kırmızı boncuklarıyla anahtarlık yapmaya kıyamayıp, hep gözümün önünde olsun diye odama astığım çok şık hediyesi ile. 

Zaten bu yeni gelen yıldan çok şey bekliyorum, onun gelişinden çok bu eskinin gidişini kutlayacağım, öyle tuhaf bir yıldı ki bu. Tek güzel tarafı sizlerle tanışmak ve bu blog macerasına atılmaktı. Ama yeni yıl gümbür gümbür olsun inşallah, güzellikleriyle unutamadığım yıllar arasına katılsın hafızamda.

Sevgili Zeynep, senin bu dileklerin ve bu çok anlamlı hediyen de umut oldu işte benim için, galiba gerçekten de harika bir yıl geliyor, hissedebiliyorum şimdiden. Tekrar çok teşekkür ederim, sana da mutlu ve sağlıklı bir yıl dilerim.

4 yorum:

  1. çok sevindim..çokta beğendim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. hediyeni güle güle kullan.umarım bu yıl tüm dünya için gümbür gümbür gelir ,sadece güzelliklerin yaşandığı felaketsiz,savaşsız bir yıl olur.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Elifcim merhaba.
    Bütün beklentilerin gerçek olsun. Ümidimizi hep yanımızda taşıyalım. HEm olumlu olalım. Sürekli elinin altında olması dileğiyle .. SAna şans getirsin.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Tüm dileklerin gerçek olsun, ümit ettiğin gibi 2012 düşlediğin yıl olsun Elifcim...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...