7 Aralık 2011 Çarşamba

Dantelli Çerçevem


Sevgili lolipu'nun blogunda gördüğümden beri aklımda ve kalbimin bir köşesindeydi, ben de yapmak için fırsat kolluyordum ki, bastırdığım bu dekupaj kağıtları ile ne yapacağımı düşünürken aklıma geliverdi.


Yalnız bunları parça parça yapıştırmak hiç de göründüğü kadar kolay değil, bir defa daha takdir ettim lolipu'yu, valla helal olsun, ne işçilik, ne sabır onunki.


Çerçevenin köşesine de dekupaj kağıdından kestiğim bir parçayı hamurla kabartıp, dekupaj tutkalı iyice kuruyunca da üzerine mozaik jeli sıkarak, sanki üzeri cammış gibi bir görüntü vererek oluşturdum, buna resin mi diyorlardı, neydi?


İçine de bu sefer bir fotoğraf ya da resim değil de, kağıtlara uygun bir şey işleyeyim dedim, elimdeki bir şemayı biraz değiştirip, çerçevede kullandığım dantellerle de süsledim. 


Fena olmadı galiba, beni içimi ısıtıyor baktıkça.

8 yorum:

  1. Öyle emek var ki gerçekten içi dışı ayrı güzel,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş... hem romantik... hem shabby.
    ellerine sağlık elifcim.

    YanıtlaSil
  3. fena olmadı dmek çok az kalır çok şık ve zarif olmuş ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. Pek romantik olmuuuuş :)

    YanıtlaSil
  5. meşakkatli bir çalışma olmuş ama sonuç çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok romantik gözüküyor :)

    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. hiç beğenmedim hiç güzel olmamış kanaviçeyle dantelli çerçeve birbirini öldürmüş oysaki kanaviçenin dışına sade bir çerçeve veya dantelli çerçevenin içinde daha sade bir resim koysaydın sonuç daha iyi olurdu sen hepsini göstereyim derdinine düştüğün için karman çorman çorba gibi bişey olmuş.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...