16 Aralık 2011 Cuma

Çekilişim Sonuçlandı


Söz verdiğim gibi bugün çekiliş günüydü. Bu çekiliş vesilesi ile tanıştığım ve bloglarını çok sevdiğim arkadaşlarımdan Undenied'a çıktı. Her Şeyden Bir Tutam blogunu zaten çoğunuz biliyorsunuz sanıyorum. 


Bu çekiliş için doğal yapraktan çerçeveler içine  minik kuşlar işlemiştim. Umarım beğenir ve güle güle kullanır.



Çekilişime katılan, katılmayan ama bana hep iyi dileklerini ileten tüm arkadaşlara çok ama çoook teşekkürler, bana da en güzel yeni yıl hediyesi beni yalnız bırakmamanız ve bu güzel mesajlarınız oldu.

4 yorum:

  1. kazanan arkadaşı kutluyorum.. bu çerçevelerin aynısından benim de foto albümüm var.. gerçekten çok şık..

    YanıtlaSil
  2. ayyy bana mı çıktı:) çook mutlu oldum

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ve güzel günlerde kullanırsınız inşallah canım .çerçeveler çok hoş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...