30 Aralık 2011 Cuma

Bir Yeni Yıl Hediyesi


Daha önce yaptığım anahtara konmuş kuşlardan yine yaptım. Bu sefer, boyayıp, kenarlarını yaldızladığım ve üzerine ıstampa ile yapraklar yaptığım çerçevenin içine iki minik kuş işledim. Biri ben, biri de eşim.  

Çerçevenin köşesine biraz dantel ile ikimizin de kalbini ekledim.


Ucuna püskül geçirdiğim anahtarın ortasına kurdele bir gül yapıştırdım, anahtarı etamine sabitledim.

Yılbaşında yanlarında olamadığımız ailemize gitti, Adana'ya, biz gidemesek de, orada oturan eşimin ailesinde olacak bu yılbaşı minik kuşlarımız ve kalplerimiz.

13 yorum:

  1. Renkler ve dizaynharika olmuş.Ellerine sağlık.
    İyi seneler..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  3. Sevgiyle yapılmış ve sonuca yansımış güzel bir çalışma olmuş, :)

    Ellerine sağlık.

    Yeni yılınız kutlu olsun, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara. :)

    YanıtlaSil
  4. etamin çalışmalara bayılıyorum kuşlarda cok sevgi dolu ve şekerler ellernze sağlık =)

    YanıtlaSil
  5. cercevE cok ozel olmus........
    bayildim
    cok anlamli anlatmisiniz........
    omurboyu cercevedeki gibi yasarsiniz insallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevdiklerinle birlikte Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuş.
    SAĞLIKLI MUTLU YILLAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  8. emeğine sağlık.çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker..mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  10. yine çok hoş olmuş...

    mutlu yıllar ve sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  11. çok çok güzel olmuş canım ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çoook güzel bayıldım,mutlu yıllaaarrrr...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...