20 Aralık 2011 Salı

Ağacımız ve Süslerimiz


Bu sene daha altın ve beyaz bir ağaç istedim, kırmızı ve mavi topları, diğer her şeyi kaldırdım, belki de bir çocuğa vermeli hepsini saklamak yerine.


Zaten küçük benim ağacım, bu yüzden bu sadeliği daha çok hoşuma gitti. Yıllar geçtikçe insan "daha az, ama aslında daha çok" bir şeylere mi geçiyor ne? 


Şeffaf meleklerim burada tabii.


Dün bahsettiğim yeni aldıklarımı da astım.

 

En tepede de koca bir yıldız...


Yılbaşı süslerini bir yerde daha kullandım. Bunlar bardak altıkları aslında. Boyner'den almıştım, içlerine fotoğraf yerleştiriliyor. Ben kızımla oğlumun fotoğrafları ile kullandım uzun süre.


Ta ki bu yılbaşı hazırlıklarına kadar. Küçük etamin parçalarına yılbaşı süsleri işleyip, içlerine yerleştirdim.


Bardak altlıklarım da şıkırdaklı oldu artık, gittikçe hazırlıklarım tamamlanıyor, her an buyurup gelebilir yeni yıl..

7 yorum:

  1. çok hoş görünüyor:)))ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Süsler ve bardak altları çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  4. cok tatlı olmuş hem bardak altları hem ağacın bayıldımm =)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl denk gelmemişim size bunca zamandır üzüldüm şimdi :( Çok güzel yaptıklarınız, bir etamin aşığı olarak hepsine tek tek baktım-bakıyorum :) Ellerinize sağlık, ben de sizin gibi ufak ufak şeyler işlemeyi seviyorum daha çok, işleyip işleyip hediye etmeyi bi de :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. fotoğrafların çekim kalitesi çok kötü

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...