12 Aralık 2011 Pazartesi

Bir Küçük Kız


Yatak odasını yeşillerle süslemeye başlayan bir minik kız için bu duvar süsü.


1 TL'ye aldığım minicik iki resim çerçevesini önce beyaza boyadım, sonra da yeşilli peçete ile kapladım.


Alt köşelerine hamurla kabarttığım kuşları yapıştırdım. Kuşların kanadına biraz da karışık renkli boncuk boya sürdüm, pırıl pırıl parlasınlar diye. Üst köşelere de minik taşlar yapıştırdım.

Yapraklı bir fistoya yapıştırdım her iki çerçeveyi de. En alta da minicik bir kuş yine.


Buradaki minik kız benim annem. İnsan anne babasının önce çocuğu olurmuş, sonra da anne babası, eskiden benim de anlam veremediğim bu özdeyişin ne kadar doğru olduğunu benim yaşımdaki herkes anlamıştır sanıyorum. Ben de artık küçük kızımın evini süslüyorum işte aynen böyle :) 

4 yorum:

  1. Çok güzel ve şık olmuş. Güle güle kullansın anneniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İlahi, minik kız deyince bende inandım.Gerçekten çok doğru bir söz.
    İyi günlerde kullansın anneciğin.....

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık çok güzel bir çalışma olmuş

    YanıtlaSil
  4. Seni çoook iyi anlıyorum, çünkü benim de bir küçük kızım var, ben de onun odasını süslerim öncelikle, hatta alışverişlerimde önce onun sevdiği aburcuburları alırım :))
    Çok cici olmuş ama süslü çerçeveler, fikir muhteşem, uygulamaya muhteşem :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...