24 Aralık 2011 Cumartesi

Beyaz ve Altın


Bu sene ağacımın süsleri başta olmak üzere beyaz ve altın sarısı ile süslüyorum evi. Bunlar da Noel Baba'nın çizmeleri, yine altın rengi, ve portmanto'da asılı tabii, içeri girerken orada çıkardı :)


Çizmelerin sahibi babamız da işte bu.


Bir de yine bu renklere uygun minik bir ağaç yaptım. Şekilli kestiğim üç beyaz karton parçasını üst üste koyup makinede diktim tam ortalarından.


Sonra kenarlarına yapıştırıcı sürüp, altın rengi sim serptim.


Yavrusu diyerek çam ağacının altına yerleştirdim. Belki büyür de, seneye de onu süsleriz :)

6 yorum:

  1. slm:)
    hediyeniz bana ulaştı. Hepsi ayrı güzel. Hele peçetelere bayıldım.çok teşekkür ederm.

    YanıtlaSil
  2. noel babanın çizmelerine bayıldım:))bizede uğrarmı acaba:))sevgiler
    AYDA

    YanıtlaSil
  3. Noel babanın pabuçlarına bittiiiim :)

    YanıtlaSil
  4. bu karton ağacın şeması falan varmı bende yapayım..çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim, güle güle kullan sevgili undenied.

    Gülincim, maalesef, internette bir yerlerden bulup kullandım, ama sildim sonra. Ama benim karton halini gösteren fotoğrafı büyütüp kullanabilirsin belki.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...