26 Aralık 2011 Pazartesi

Bunlar da Kış Kelebekleri


Geçtiğimiz aylarda her şeylere kelebek ekleyip dururken, çam ağacımı da kelebeksiz bırakmak istemedim. Bildiğiniz yazılı dekupaj kağıtlarından 3 kat kestiğim kelebek kanatlarını bu sefer simli ipliklerle bağladım.


Altın- beyaz renklerde süslediğim ağacımın dallarının arasına serpiştirdim bir kaç tanesini. Kış kelebeklerim kondu ağacıma.


Yemek masasının üzerindeki kaseyi de bir kaç metre boncuklu süsle doldurdum, geçen yıllardan kalma ağaç süslerinden bir kaçını da burada değerlendirdim. Yeni yıla günler kala, süslemeler hala devam ediyor, hiç bitmeyecek galiba :)

2 yorum:

  1. kelebeklere bayiliyorum
    belkibir gun kacar benim camimdan iceri girerler
    cok guzeller

    YanıtlaSil
  2. kelebekleri çok seviyorum hele böyle güzl yapılmış olanları ellernze sağlık...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...