16 Nisan 2014 Çarşamba

Zaman Dediğimiz Bu Aralar


Bu aralar zaman bizim için serum damlaları kadar ağır akıyor, idrar torbaları belirliyor günleri, her günümüz yeni bir kötü haberle başlıyor, bir başkası ile sona eriyor.

Aşırı halsizliği önce demir eksikliğine yorulan, ama sonra düzelmeyen durumu neticesinde kolon kanseri diye ameliyata girilmişken, aslında hem de hiç bir belirti vermeden tüm vücudu saran bir canavarla karşı karşıya kaldığımızı öğrenmemizle geceye dönen günlerimiz, bugün de beyine giden bir pıhtı ile tekrar yoğun bakım günlerine dönüştü..

Hepiniz haklısınız, dua etmeli böyle zamanlarda, bazen gitmesine izin vermeli, bunaldıkça yazmalı, çizmeli, bazen ebedi ayrılıkları bile gülümseyerek karşılamalı insan..Ama bu aralar zaman dediğimiz şey, hiçbirine yetmiyor..Öyle kıskanç ki bu amansız hastalık, kimsenin kendisinden başka bir şey düşünmesine izin vermiyor, umudu kıskanıyor, gücü, kuvveti kıskanıyor, sabıra bile izin vermiyor..

Zaman dediğimiz bu aralar hep gece benim için ve bu bereketsiz gece hiç bir şeye yetmiyor..Dualarınızın bizlerle olduğunu bilmek güç verdi bana dostlar, biliyorum kötü günler hep biter bir gün, geceler sabaha kavuşur, yaralar küllenir, acılar katlanılır olur bir gün. Ve o zaman buluşuruz yine..Hayat devam eder, bizler güleriz, söyleriz, paylaşırız, ama bu aralar ne olur, dualarınızda bizi unutmayın..

17 yorum:

  1. Çok ama çok geçmiş olsun tabi ki dua ederiz sizin için,Allah bir an önce şifa versin bizde mutlu haberinizi alalım...

    YanıtlaSil
  2. Aklım hep sizde, ne yazık ki bu gibi durumlarda dışarıdakinin elinden ancak bu geliyor! Güç diliyorum, sabır diliyorum, acılar kısa sürsün, canından koptuklarımız çekmesin diliyorum... Dostça kucaklıyorum sizi, sıkı sıkı...

    YanıtlaSil
  3. Elifçiğim seni çok iyi anlıyorum , umarım güzel anneciğin düzelir ve dediğin gibi geceler sabaha kavuşur umudunu lütfen yitirme şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Şifalar, güç, kuvvet, vaktinize bereket, ve sabır diliyorum, dualarımız sizinle.

    YanıtlaSil
  5. Annenize acil şifalar, size güç ve sabır.

    YanıtlaSil
  6. ahhh!
    duanın gücüne sığın lütfen,
    yaradan sana da o'na da gerekli olanı verecek,
    ve eminim herşey yoluna girecek.
    Allah şifasını versin.

    YanıtlaSil
  7. Allah sabır ve güç versin, dualarımız tabii ki sizinle...
    Acil şifalar dilerim, iyi haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Elifcim ne diyebilirim ki sana, ne söylesem seni teselli etmeyeceğini biliyorum. Çok uzgunum inan hergün senden bir haber varmı diye bakarken bir taraftan dua ediyordum, tanrı annene yardımcı olsun sizlere de güç versin...Benim annem de dün gece kalp krizi geçirmiş su an yogun bakımda, yarın anjiyo olacak...Olumsuz birsey getirmiyorum hic aklıma... Amcam kolon kanseriydi ama iyileşti, tabi yaşamına farklı şekilde devam ediyor ama olsun hayat devam ediyor umarım hersey yoluna girer sizler için de, güzel haberlerininizi bekliyoruz canım...

    YanıtlaSil
  9. Elifçim, dualarım annenle ve sizinle... Allah sizlere dayanma gücü, annene de acil şifalar versin...

    YanıtlaSil
  10. sevgili elif..
    ne yazicagimi bilemiyorum
    her seyi oldugu gibi kabul etmekten baska sansimizin olmadigi zamanlar vardir
    o zaman dilimdeymisin gibi geliyor bana...
    biraz evvel blogumda bir paylasim yaptim
    nisani ,,mayisi ne kadar sevdigimi yazarken
    kizimi mayista kaybettim..hakkim varmi bu aylari sevmege diye dusundum
    ama yapicagim hic birsey yok,,,dualardan baska
    anacigin icin allah en hayirlisini versin,,,
    sizlere dayanma gucu versin...allah yardimciiniz olsun
    yukari satirlarda gulay..demiski sevdiklerimiz cekmesin
    bunuda dusun ne olur
    seni sevgiyle opuyorum

    YanıtlaSil
  11. Allah yardımcınız olsun dualarımız sizinle anneciğinize acil şifalar diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Geçen yıl aynı acı ve aynı karanlıktan geçmiş kişi olarak seni çok iyi anladığımı söylemek istiyorum elifcim... Allah annene acil şifalar, sizlere dayanma gücü versin... Hayırlısı ne ise o olsun!..

    YanıtlaSil
  13. Benimde geçtiğimiz yıl aynı acıları yaşadığımı biliyorsun Elifciğim,çok zor günler geçirdiğini anlıyorum Allahtan acil şifalar diliyorum.Sakın umudunu kaybetme..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. çok çok çok acil şifalar diliyorum Elif. Lütfen umudunuzu kaybetmeyin. Anneciğine sarıl. Atlatacak inşallah bu sıkıntılı günleri. Allah sağlıklu uzun ömürler versin, benim için öp ellerinden, şifa dileklerimi ilet:(
    Dualarım seninle, anneciğine....

    YanıtlaSil
  15. Acil şifalar dualarıma ekledim sizleri ne olur kabul buyursun allahım.

    YanıtlaSil
  16. Elif ne durumdasın ,merak ettim yorum bırakmadan geçemedim dilerim her şey yolundadır.

    YanıtlaSil
  17. Elifçim, durumlar nasıl, merak ediyorum canım belki de girmeye fırsatın olmuyor ama...
    Arayamıyorum da, o yüzden eğer bloğa girersen bilgilendir olur mu canım, öpüyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...