1 Ekim 2012 Pazartesi

Tek Kişilik Kek Standı


İlk kez Martha Steward'ın programında görmüştüm ve vurulmuştum. Ama bizde nerede satılır, bilemedim. Ben de kendim yaptım kendi minik keklerimi servis yapmak için.


Malzemelerimiz plastik yumurtalık, 3Lü olarak satılıyor, 1-2 TL'ye. Daha önce Mudo'dan aldığım, ama sehpamı çizdiği için kullanamadığım bardak altları, enamel boya ve biraz dantel. 


Hem yumurtalıkları hem de bardak altlıklarını enamel boyayla boyayıp (tabii ki yine warm white) silikonla birbirlerine yapıştırdım. Kenarına da dantel yapıştırdım. Enamel boya bana her servis sonrasında stantlarımı ıslak bezle temizle, hatta yıkama imkanı verecek.

Bu da yakışıklının boy fotoğrafı, test de ettim tabii ki, test sonuçları da yarın, ee ben teste kadar 21 gün bekledim (enamel boya sabitleşmeden üzerine bir şey koymak istemedim çünkü), siz de bir gün beklersiniz artık :)

7 yorum:

  1. Bayılsımmm,süper olmuş..çok şıklar,tek kişilik çok iyi fikir..yapamayanlar ne olacak,peki..nerden bulacağız..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapamayanlar mıı? Senin yapamadığın var mı? Marifetli Nurlu? :))

      sen o harikaları pişirmeye devam et, boşver, senin keklerin böyle süse püse ihtiyacı yok ki??

      Sil
  2. Hoş bir fikir....ayrıca ikram masalarında da güzel görünür:)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık bir sunum olur, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok şık, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım, üzerinde en sevmediğim kek bile şahane görünür eminim :D

    YanıtlaSil
  6. Aaa çok güzel bir fikir gerçekten uygulanmaya değer, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...