12 Ekim 2012 Cuma

Key To My Heart


İşte salonu orkidelerle süsleyip dururken, "bir evin kalbi" olan antreyi de es geçemedim. Oraya da bir pano...


Etamin kumaş üzerine bu sefer. İşleme bittiğinde anahtarın püskülüne sarı metal bir kurdele ekledim. Kalp kilidin üstüne de sarı kordonla kafesler yapıp, aralarına pembeli eflatunlu boncuklar diktim.


Etamine böyle boncuklar, düğmeler, ıvır zıvırlar ekleyince canlanıveriyor sanki, 3 boyutlu hale geliyor. Seviyorum etamin şemalarında olmayan bu kendime özgü son dokunuşları..


Tabii, bu son dokunuşlar sebebi ile cam kullanmadım. Hatta yastık gibi dursun diye, altına elyaf doldurarak yerleştirdim çerçeveye. Ve verdim kalbimin anahtarını...gitti..


12 yorum:

  1. Çok şeker olmuş bu pano, üstündekilerle de imzanı atmışsın, ben de seviyorum kendime göre bişeyler eklemeyi değiştirmeyi panolarda :)
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş,kurdele ve boncuklar hemen farkediliyor,ellerine emeğine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok cici bir pano olmuş Elifcim, eline sağlık. Bence de değişik materyaller eklenince işlemeler daha da hoş duruyor.

    YanıtlaSil
  4. Panonuza bayıldım.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Yaptığınız ilaveler panoyu hem zenginleştirmiş hem de üçüncü boyut katmış. Nefis olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. cok hosuma gitti....
    yakismis ilaveler
    bizlerede fikir verdin:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş, nefis...

    YanıtlaSil
  8. cok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. ellerine emeklerine sağlık çok beğendim.zarif ve şık bir çalışma,

    YanıtlaSil
  10. çok cici olmuş, çok...
    detaylara bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. çok şahane olmuş canım ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Ben de öpüyorum o zaman herkesi...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...