17 Ekim 2012 Çarşamba

Çay Saati




Gerçekten adı gibi, çay saatlerini gösteren bir saat işledim.


Bu buruşuk parça da benim işlemenin son anları, saat olmadan hemen önce yani.


Fincanlarıma şöyle yakından bakalım.


Pasta tabağına da.. Bu modeli işlemek, evcilik oynamak gibiydi, doyamadım, işlerken öyle eğlendim ki, bitmesin istediğim işlerdendi.


Çerçeveye yerleştirirken etrafına dantel yapıştırdım. Çerçevenin 2 kenarını da beyaz stickerlarla süsledim.


Diğer 2 kenardaki pasta ve dondurma, eski bir mutfak havlusundan kesip çıkarttığım desenler, onları da burada kullanmak kısmetmiş işte..


Saatin tam ortasına da o beyaz stickerlardan yapıştırdım, dantel gibi durdu, şimdi artık çay saatlerini kaçırmak imkansız, ama zaten modelin adı gibi "any time is tea time" :))

19 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Cok sevimli olmus iyi gunlerde kullanin,cok ozledim kanavice islemeyi ozendim simdi :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ama çok güzel olmuş,sevimli,şirin değişik,süperrrrr süperrrr ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. oo, benim gibi gececiler de burada, çay içip oturanlar belli oluyor:))

    YanıtlaSil
  5. harika bisey olmus benim mutfagimada yakisirdi yane :)

    YanıtlaSil
  6. Çok orijinal, çok güzel olmuş ve fena halde özendiriyor insanı :)
    Ellerine, gözlerine sağlık, canım.

    YanıtlaSil
  7. yaa bayılıyorum,sizin kanevçelerinize ...ellerinize sağlık...Mutfağınıza çok yakışmıştır..iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım! Kendi başına çay demleyip içenlerden değilimdir ama bu saat var ya bu saat bana her dakika çay demletebilir. Adı ile müsemma yani :)
    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ohhhhhh sefayla ic caylarini....
    coletteyle uymayan yonumuz ciktiiiii:)
    nasil cay demlenmezz
    bayildim bayildimm
    nereden isledigini sorabilirmiyim?
    eline,gonlune saglik

    YanıtlaSil
  12. Nefis olmuş canım nefissss!:)) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil


  13. Herkese teşekkürler, çok sevindim beğenmenize. Hediye olarak yapmıştım, sahibi de beğendi neyse ki..

    Ben nereden bulup bilgisayarıma kaydettiğimi hatırlayamadaım ama, Ruşen'de var (hatta belki ben de buradan yürütmüşümdür :)), bu adresinde: http://rusensdiary.wordpress.com/category/patterns/

    YanıtlaSil
  14. Çoook güzel çoook... Böylesi bir güzelliği, emeği hediye ettiğin kişi çok değerli olmalı senin için :)

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık harika olmuşşş...

    YanıtlaSil
  16. nefıssss...harıka bısey olmuş yaaa bayıldımmm

    YanıtlaSil
  17. Thank you for some other informative site. Where else may just I get that type of info written in such
    an ideal approach? I've a mission that I'm just now working on, and I have been at the look out for
    such info.
    Here is my blog post ... echelon

    YanıtlaSil
  18. Simply desire to say your article is as astounding.
    The clarity for your post is simply spectacular and i can think you're a professional on this subject. Well along with your permission let me to take hold of your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the enjoyable work.
    Also visit my web-site - rent apartments in santa monica

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...