30 Ekim 2012 Salı

Artık Sizin de Olabilir.


Bazı arkadaşlar yaptığım şeyleri satıp satmadığımı soruyorlardı, bazıları da sipariş üzerine de yapıp yapmadığımı. Sonunda tamam dedim, satıyorum. Bazı yaptığım işleri, evlerinize güzellik katacağını düşünerek yapacaklarımı, paylaşacağım dileyenlerle. Bundan böyle ben de Emeksensin'deyim. Bu linkten ulaşabilirsiniz dükkanıma:) http://emeksensin.com/hobilemece

Ya da yan tarafta, yorumların hemen altındaki vitrine bakıp, oradan da girebilirsiniz dükkanıma.

Sizler zaten pek çok farklı konuda marifetli hanımlarsınız, belki kendiniz için pek ihtiyacınız olmayacaktır, ama ilgilenecek arkadaşlarınızı haberdar ederseniz, beni çok sevindirirsiniz. Heves ettik, açtık bir dükkan, insanlara ulaşalım, değil mi ama?


6 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım! Bol ve hayırlı kazançların olsun,evinden bereket eksilmesin!
    İzninle facebookta paylaşıyorum!

    YanıtlaSil
  2. bol ve hayırlı satışlar Elifcim.

    YanıtlaSil

  3. Ne gönlü güzel insanlarsınız siiizz, bu verdiğiniz destek ve moraller var ya, 1000 katını da size versinler inşallah.Çoook teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Hadi hayırlı uğurlu olsun, işlerin rast gitsin.

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun,bol kazanclariniz olsun.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...