8 Ekim 2012 Pazartesi

Orkide ve Kuş


Orkideli seriye devam.. Bu sefer orkideden polen toplayan bir arı kuşu. İnternette fotoğrafını gördüğüm bir kanaviçe çalışmasını büyüttüm, fotoğraftan saydığım karelerle ben de işledim. Kuşun renklerini de evin renklerine göre değiştirdim biraz. Aslında kırmızılı, sarılıydı.
  

Evdeki dekupaj kağıtlarından biri ile kenarlarını süsleyerek çerçeveye yerleştirdim. Swarovski'li, hoş bir çerçeve değil mi?

Bundan sonra karar verdim, çerçeveciye servet yatırmayacağım, yaşasın çin malı çerçeveler, 3 lira verir, hazır alırım, çünkü benim çerçeveci sosyetik, 30'dan aşağı açmıyor ağzını..Bu kararım da böylece geçsin kayıtlara...

7 yorum:

  1. Ellerine sağlık,nefis olmuş yine..Süper..Doğru söylüyorsun,çerçeveciler uçmuş..Senin çerçeven süper,hiç 3 milyon gibi durmuyor ..

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş, çerçevedeki swaroskilere ayrıca bayıldım:))))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok şık çok güzel olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok şık olmuş kanaviçe ve çerçeven.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Gene çok güzel.Kuşun rengini değiştirmek çok iyi fikir olmuş.Yoksa çiçeğin rengiyle kuşun rengi karışacakmış.
    Çerçeve de çok şık olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çerçevede kuşlarında harika olmuş.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...