23 Ekim 2012 Salı

Orkide Dalları


Yine orkideli seriden... Kanaviçe Dergisi'nden yine. Orijinalinden daha küçük bir masa örtüsü yaptığım için, 2 dal işledim. Fiskos masasına göre diktim örtüyü de, 1x1m. Bursa keteni yine, diğerlerine de uysun istedim. 


Daha işlemeye başlamadan, kumaşı kesip, kenarlarına pembe saten hazır biye diktim. Çünkü çok kolay iplerini bırakan bir kumaş, 1 m. ile başlayıp, 10 cm.le bitirmek istemedim :))

Köşelerdeki püsküller ise tüm işlemeler bittikten sonra, son dokunuş yine anlayacağınız :) 


Doyamadım, bir de bu açıdan fotoğraf...


O kadar fazla pembe tonu kullandım ki, işlerken bazen "ne gerek var, ne fark edecek ki" diye söylensem de, bittiğinde baktım ki, fark etmiş. Sizce? Sizce de farketmiş mi?

17 yorum:

  1. Bence çok hoş çok şık olmuş özellikle uçlarındaki pembe biyelere ve fiyonk çok çok güzel gözüküyor ellerine emeğine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş başka birine hediye yapmak isterseniz gönüllü olabilirm=)

    esra betül

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel olmus ellerinize saglik.Bu kumasin cinsi nedir,bir de kasnakla mi islediniz sanirim bildigimiz etamin kumasindan daha kucuk.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa Keteni adı ile aldım, bildiğimiz ketenin biraz incesi. Evet, kasnakla çok daha kolay işleniyor, haklısın.

      Sil
  4. Çok şık, nefis olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş.
    Uçlardaki püskül detayıyla bütünlük yakalanmış.
    O kadar çok pembe kullanmana da gerçekten değimiş. :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Elif bu şahane bir örtü olmuş. Örneği biliyorum ama asla işlemeye cesaret edemem. Yakın tonlarda bir gül işlemiştim "bir daha mı tövbe " dedim.
    Ketene işlemek daha da zor. Seni kutlarım ! Ellerine sağlık. Ha bir de önce kenarına biye geçmek çok atan kumaşlar için akıllıca bir çözüm olmuş,aklımda bulunsun!
    Sevgiler canım,iyi bayramlar!

    YanıtlaSil
  7. Harika! Bayıldım! Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ayyy ben çok beğendim çok güzel olmuş..kanaviçe dergisinin hangi sayısında bu model..ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  9. Ocak Şubat 2010/03 sayısından yaptım, bepğenmene çok sevindim.

    YanıtlaSil
  10. orkide seven bır ınsan olarak bayıldım müthiş olmus bıde bana semasını yollarmısınız bende yepmayı planladım hemen sımdı karar verdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, ama Tuva Yayıncılık'tan bu eski sayıyı (2010/03) temin edebilirsiniz sanıyorum. Kusuruma bakmayın ne olur? etik, telif vs...gibi endişelerim olduğundan :))

      Sil
    2. tamm dergıyı soyledıgınız ıcın tesekkurler yınede orjınal renklerımı kullandınız acaba :)

      Sil
    3. Pembelerde evet, diğer renklerde ise yeşil, kahve, krem tonlamaları kısımları yani, elimdeki renkleri kullandım. Bu kısımlar zaten çok küçük, bunlar için yeni ip almaya gerek görmedim. Ama pembeler, evet, şablondaki orijinal renkler..

      Kolay gelsin şimdiden

      Sil
  11. ayy tablo gibi olmuş..
    çok beğendim elinize emeğinize ve sabrınıza sağlık..
    iyi günlerde kullanın çok güzel gerçekten:))
    sevgiler
    mrw

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...