15 Eylül 2011 Perşembe

Yemek Tepsileri


Bunlar da bizim yemek tepsilerimiz. Yemek odasındaki televizyon bizi bırakıp gittiğinden beri, aman haberler, aman dizi, bahaneleriyle televizyon odamızda kucağımızda yemeğe başlamıştık ne zamandır. Gittim iki büyük tepsi aldım ama bu sefer de içinde tabaklar kayıyordu, falan filan, rezillik yani anlayacağınız.

Sonunda gittim bu iki güzel tepsiyi aldım, orta kısmı çukur, kenarları yüksek, yani hiç bir şey kaymıyor, savrulmuyor içinde. Önce koyu kahverengiye boyadım ikisini de. Sonra mum sürüp, birini kahve (erkek için) birini de yeşil (kız için) boyadım. İçlerine renklerine uygun ama birbirleri ile de takım iki dekupaj resmi yapıştırdım. Bordo puantiyelerle süsledim ve eskittim. Çok havalı oldular çoook.

1 yorum:

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...