23 Eylül 2011 Cuma

Çamaşır Günü

 

Çamaşırları yıkamış, kurutmuş, katlamış, katlamış, sepete yığmış. Minik kedi de dayanamamış, yastığını en tepesine atmış, üstünde uykuya dalmış.

Ahh bu modeli görünce kendimi kaybettim, iplerimi topladığım gibi işlemeye başladım. Aslında yine çamaşırla, ütüyle ilgili bir yerlere dikecektim işlediğim parçayı ama, eşim Levent de çok beğenip kıyamayınca, pano yapmaya karar verdik. Hatta etrafındaki paspartunun modelini de o seçti ve yaptı. Ne dersiniz, bu puantiye meseleleri bulaşıcı galiba :)


Bu sefer fotoğraflarımı da Levent çekti, işte size iki yakın çekim.




Bu arada, kedinin yastığının ucundaki iki minik sarı küskülü ben iple ayrıca yaptım, dolayısı ile boyutlu duruyor, kedinin kurdelesini de yapmak aklımdan geçti ama, küçük ve tek bir son dokunuş daha iyi olur, abatmayayım, dedim.

13 yorum:

  1. Çok güzel. Yapılacaklar arasına girdi, benim için. Peki şema verebilir misiniz?

    fatma

    YanıtlaSil
  2. ooyyyy çok sevimli, çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, çok şirin olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, bunca çamaşırı yıkayıp yorgunluktan bitap düşümüş gibi bir hal var kedinin. İyi günlerde kullan yeni çerçeveni...

    YanıtlaSil
  5. Çook güzel çook cici bir pano olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı, cici bir pano olmuş, paspartu ve çerçevesi de tam uymuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. bende çok beğendim.çok cici olmuş..

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş.. çarpı işi beni müthiş dinlendirir ve keyif verir.. bu çalışmayı görünce benim de canım istedi doğrusu...

    YanıtlaSil
  9. bütün gün yıkamış da yıkamış, sonunda pat düşüvermiş... tema çok şeker...
    işlemesi ise bi harika...ellerine sağlık elifcim.

    YanıtlaSil
  10. Aaaa, harika olmuuuş, bir kere işlemen çok güzel, paspartu-çerçeve seçimi harika, benim arşivimde de var bu desen ama benimki tersine, yani kedinin başı solda :))

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık bende kaneviçe işlemeleri çok beğeniyorum renkleri çok uyumlu düzenlemiişsiniz.bende beklerim sizi..

    YanıtlaSil
  12. Pano olması iyi olmuş bence, çok yakışmış. Zavallı kedicik çok yorulmuş:)
    Harika bir desen!

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...