25 Eylül 2011 Pazar

Cam Tabak Süsleme


Annem için, onun eski bir çocukluk fotoğrafından esinlenerek bir tabak yaptım. Annemin kucağında kocaman bir kedi ile küçücük bir kızken çekilmiş bir fotoğrafı vardı. Önce onu kullanayım dedim ama, kedisi ile ders çalışan bu tatlı kız çocuğunu görünce daha esprili geldi, bunu kullandım. 

Cam tabağın arkasına dekupaj tutkalı ile yapıştırdığım resmin üzerine önce beyaz enamel boya sürdüm. Sonra çatlatma verniği, sonra da sarı yaldız boya. Böylece tüm çatlaklarım yaldızla doldu, tabağım da annemin evindekini yerini aldı.

3 yorum:

  1. merhaba elif hanım. Ben nuran (topilik)Tabağınız çok şık olmuş bana ilham verdi. Bugün peçete transferi yapılmış sabunları da gözlemledim. yapma niyetine girdim bakalım. Tabağı çok pratik ve kolay anlatmışsınız. İlk denemem olacağı için püf noktaları varsa rica etsem.

    YanıtlaSil
  2. Nurancım merhaba,

    en temel nokta, çatlatma verniğini sürdükten sonra mutlaka 24 saat bekle, bunun üzerine boyayı sürerken tek yönde sür ve bir geçtiğin yerden tekrar geçmemeye çalış, çünkü ilk sürüşte çatlayan yerler ikinci kez üzerinden geçersen dolar tekrar boyayla. Deneyince sen de ne kolay olduğunu göreceksin, şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Dün akşam O hızla peçete tutkalı, su bazlı beyaz akrilik boya ve sprey vernik aldım. Eve gelince de çekmece dolap peçete aradım.:)) Daha sonra sepetim vardı onu boyadım hızımı alamadım tepsi boyadım. bu akşam kısmetse onları şekillendireceğim. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Zamanınız olursa bloğuma bekliyorum. nuran topilik

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...