13 Eylül 2011 Salı

Bereket Narları

Veee nihayeeet, bunlar da benim narlarım. Kırmızı takımda kullandığım ve rengine bayıldığım kırmızı boya elime geçmişken, nar da yaptım kendime, bir küçük, bir büyük. Püskül de ekledim üzerlerine.

Yalnız, gardrop boyasaydım da nar boyamasaydım, üstünü altını boyamak ne zormuş, hele bir de vernik maceram var ki, kaçıncı katta aşağıya doğru süzülen vernik damlalarını kapattım, sayısını ben karıştırdım. Neyse, kıskançlığım sona ermiş oldu, benim de narlarım var artık, başım göğe erdi ve "bereket narları"nın aslında "sabır narı" ismini gayet hakettiğine karar verdim.

3 yorum:

  1. elinize sağlık,güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. çok tatlılar, püsküllerde pek yakışmış:))

    YanıtlaSil
  3. Elifcim, çok tatlı bir obje olmuş eline sağlık, çok değişik şeyler yapıyorsun, tebrikler:))

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...