16 Eylül 2011 Cuma

Mavi Abajur


Şu an bilgisayarın üzerinde durduğu masada bir abajura ihtiyacım vardı. Bir yerde bu seramik abajur ayağını görür görmez hemen atladım üstüne, kimseye kaptırmadan aldım, çıktım dükkandan. Sonra önce önündeki bir bölümü dışında tamamına rölyef pastası ile doku verdim. Kuruyunca krem rengine boyadım. Ön kısmındaki üçgen bölümü biraz krem, biraz mavi, biraz yaldız süngerle tamponlar yaparak kapattım. Biraz da dünyaya benzedi sanki görünüşü. Mavi ve krem renginin birleştiği yere biraz daha yaldız boya ile tampon yaptım.

Sonra mavi kısmın kenarlarına krem boya ile stencıl kullanarak süsleme yaptım. Bir avizeciden aldığım cam kalpağın ortasını biraz eski dantel, biraz kadife kurdele ve hazır bir çiçekle  süsledim. Artık bilgiyara masamın ışğını sadece tavana verip gözlerimi yormayan güzel bir abajuru oldu.

1 yorum:

  1. güle güle kullan, bu da çok hoş ve değişik bir obje olmuş.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...