20 Eylül 2011 Salı

Lavantalı Pano


Bu lavanta resmini çok seviyorum ben, bazı bloglarda peçetesini de görüyorum ama maalesef ben bulamadım henüz o lavantalı peçeteyi, resmi ile idare edeceğiz artık :)

Bilgisayarın arkasındaki duvar boş görünüyordu gözüme ne zamandır. Bu panoyu bulunca hemen aldım. Önce kaşmire boyayıp mum sürdüm, sonra da Rosy Bej ile boyayıp eskittim. Lavantalı bu resimden üç kopya yaptırdım. Önce birini yapıştırdım. Sonra çiçekli kısmından bir kat daha ama biraz daha yukarıya doğru yapıştırdım. üçüncü kopyayı ise lavantalarımın rengine uygun olarak mavi tonu bir fimo famuru kullanarak kabartıp yapıştırdım. İkinci kopyadan artan fiyonk resmini de ayrı bir mavi fimo hamuru ile tekrar kabartıp, ilk hamurun üstüne yapıştırdım. Bayağı zengin çiçekli ve neredeyse üç boyutlu bir lavanta demetim oldu. Fiyontan sallana lavanta yazısını da ayrıca kesip hamurla kabarttım ve yerine yapıştırırken bir parça keten ip koydum altına, lavanta demetine gerçekten iple bağlı gibi oldu. 

Tabii tahmin edebileceğiniz gibi bu kadarı bni kesmedi, başka çalışmalarda da kullandığım, çok sevdiğim kalpli düğmelerden iki adedini alta, birini de, lavanta etiketini yaparken kullandığım keten ipi de kullanarak yukarıya yapıştırdım. Hah, şimdi oldu, en son da bir de kuş kondurmazsam bitirmiş saymıyorum kendimi, aynen cümle sonlarını nokta koymadan bitirememek gibi bir şey, belki de bir hastalık :)   

2 yorum:

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...