16 Eylül 2011 Cuma

Kuş Evlerine Bayılıyorum


Bu da internette pek çok yerde bulunan kalp şeklindeki etamin desenlerinden biri, ama kuşevi olunca sözkonusu olan, gerisi teferruat benim için :)

hemen işleyip, arkasına da krem rengi kalp desenli bir kumaş geçirip kalp şeklinde diktim, içine lavanta doldurdum. Kareli kurdele ile asılacak yer yaptım, hazır, böyle boncuğu ile satılan püsküllerden bir tane alıp onunla da püskülünü yaptım. Bayağı bir duvar süsü, kapı süsü gibi bir şey oldu, o yüzden dolap içine koyamadım, şu an biraz balkon kapısında, biraz radyatör borusunda, aklıma neresi eserse evde görebileceğim yerlerde sallandırıp duruyorum, henüz son durağını bulamadı :)

8 yorum:

  1. Ama bu çok cici birşey olmuş,hem kalp hem kanaviçe birleşmiş çok güzel bir süs olmuş.Ben de yaptığı birşeyi öylece dolaştırıyorum evde :)Her yer güzellikten nasibini alsın diye :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş... eminim konduğu her yeri daha bi güzelleştiriyordur... güzel günlerde kullan eliftcim.

    YanıtlaSil
  3. bayıldım valla harika olmuş.ellerine sağlık...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  4. aman dolap içlerine sakın girmesin, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Bence de dolap içine girmesin, kollarda da görünmez kapının üstüne taksan...
    Ellerine sağlık, eş zamanlı kuşevlerimiz, seninkiler etamin benimkiler tahta:))ben de etamine döneceğim yakında.

    YanıtlaSil
  6. çok cici olmuş.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. bayıldım buna elifcim, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş,blogunuzu sürekli takip ediyroum zaten,kanaviçe zevkiniz çok güzel.bu da nefis olmuş.Şeması var mı?

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...