9 Eylül 2011 Cuma

Eşarptan Tunik


Hep internette gördüğüm, dikiş makinamı alana kadar da dünya paralar verip aldığım tuniklerden bir tane de kendime diktim bayramlık olarak. Desenini beğendiğim bir eşarptan iki tane aldım. Boyuma göre ölçüp, kenarından biraz kestim. Kestiğim yerleri omuz kısmı olması için diktim. V şeklinde bir yaka kestim, birazcık içeri kıvırıp diktim. Üzerine de metre işi satılan bordürlerden alıp diktim. Yanlarda da eşarpların kenarlarından birer karış içeriden, kul oyuğuna kadar diktim.

Ay aman, anlatması dikmesinden uzun sürdü. Böyle anlatınca bir marifet gibi oluyor da, çok kolay bir şey, her renginden dikebilirim her lazım olduğunda.

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, eşarbın renkleri de çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
  2. Elifciğim tekrar dikecek olursan aşamalarıyla fotoğraflar mısın:))) nefis olmuş.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...