22 Eylül 2011 Perşembe

Kelebekli Kutu Yenileme


Plastik bir saat kutusuydu aslında. Şekli güzeldi de, siyah plastik haliyle görünüşü çirkindi. E, benim de bir notluğa ihtiyacım vardı, zaten bu aralar kendimi bilgisayar masasının üstünü doldurmaya vermiştim hazır :)

Kutunun kenarlarına rölyef pastası ile kabarıklıklar yaptım. Sonra hepsini koyu kahverengiye boyadım. Kutunun tam üstüne kelebekli bir dekupaj resmi yapıştırdım. Resimle kutunun birleştiği yerlere de biraz tamponlayarak aynı kahverengiden sürdüm. Kutuyu daha kolay açıp kapamak için de kutu kapağının iç kısmına bir parça kahverengi kurdele yapıştırdım. İçine de post-itleri doldurdum, printerın üstündeki yerini aldı.

5 yorum:

  1. bu tarz kutularda rölyef psta fikri süper, çok hoş olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Elifçim puantiyeleri ya şablon yada boyutlu boyayı biraz yayarak yapıyorum, şablonla çalışırken boya sulu olmıyacak bir peçeteye fazlası alınacak ve stensıl fırçası ile yapılacak o zaman taşma olmaz...

    YanıtlaSil
  3. çok çok teşekkür ederim bilgiler için, çok öpüyorum,

    noblessecim, sen de çok zarifsin, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir kutu olmuş.
    Ellerine sağlık.
    Renk ve desen seçimi de çok başarılı.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...