24 Eylül 2011 Cumartesi

Tavşanlı Abajur


Abajur işine iyice ısındım ya, şimdi de evdeki abajursuz yerleri tespit edip, onları dolduruyorum. Bu da kahve köşesi için. Koca evde iki kişi yaşamanın avantajı, şu köşe kış köşesi, bu köşe yaz köşesi diye her tarafta bir romantik köşe oluşturabilmek :)


Yapı marketten her şeyi hazır halde aldığım abajurun krem rengi gövdesine peçeteden kestiğim iki tavşancığı dekupe ettim.


Krem rengi keteni abajurun başlığına göre, biraz da yapıştırma payı bırakarak kesip, kenarlarına kanaviçe tavşancıklar işledim. Delikleri çok minik olduğundan, çarpı şeklinde değil, nokta nokta görünüyor işlemeler. 


Hem içten hem de dıştan, kumaşın kalpağa yapışma yerlerini de örtecek şekilde bu papatyalı sutaşını yapıştırdım. 


Dış kenara bir de peçetenin renklerine uygun kahverengi fırfırlı kurdele yapıştırdım.


Abajurun arka kısmındaki kat yerinin üzerine de aynı sutaşından kestiğim papatyaları ayrı ayrı yapıştırdım, şöyle bir hoşluk oldun, diye...


İyi oldu, eve gelenler hazır zannediyor, ben de kalpak kaplamanın bu kadar kolay olabileceğini düşünmemiştim, diğer odalardaki abajurlarla devam ederim artık. Galiba benim meraklarımdan biri de abajur, neredeyse abajursuz odam yok İstanbul'da da, yazlıkta da, bir banyo bir de mutfağı atlamışım, allah allah :)

8 yorum:

  1. Çok güzel bir abajur olmuş, keteni işleyip sonrada abajuru kaplamak iyi fikir:))

    YanıtlaSil
  2. bence de iyi fikir:)ellerine sağlık çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık süper olmuş valla birkaç tanede bana lazım bir türlü elim değmedi...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok cici olmuş. güldürdün beni banyo da ne yapacaksın abajuru bari mumluk yap oraya da:)

    YanıtlaSil
  5. hem nakış hem boyama, ellerine sağlık, çok beğendim ve kaydettim:)))

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş bende çocuk odamda üstü kırılan bir abajurum için fikir arıyorum.Evde sarı küçük bir leğenim var onu kırılan başlık yerine monte etcem ama nasıl süsleyeceğim konusunda bi fikrim yok yardımlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Deseni hoşuna giden bir peçete bulup hem leğeni hem de abajur ayağını aynı peçete ile süsleyebilirsin. Leğenin etrafına da su taşı, boncuklu kenar süsleri veya ponpon olan kenar süsleri gibi bir şeyi şiddetle tavsiye ederim, özellikle ponponlular falan çocuk odasına çook yakışır bence.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...