30 Eylül 2011 Cuma

Dosya ya da Kağıtlık


Söylüyorum ya bu aralar kendime çalışıyorum diye, bu da printer'ın yanında yöresindeki A4 kağıtlar için. Ahşap dosyalığı Rosy Bej ile boyadım ilk önce.


Kenarlarını maskeleme bantı ile kafes afes olacak şekilde kapatıp, taba gibi açık bir kahverengi ile boyadım. Altındaki çekmecenin kulpunu da aynı renkle boyadım, en kenar kısımları da aynı renkle bir parça süngerle tamponlayarak süsledim.


Rafta dururken görünecek kısım olan en uzun kenarına ise hamur kabartarak etiket şeklinde figürler yapıştırdım. Artık A4ler içinde kırışmadan duracaklar, oaraya buraya devrilip beni sinir edemeyecekler.

3 yorum:

  1. Kafesleme işi ne güzel ve düzgün olmuş, kağıtlığın zaten çok şirin birşey, çekmecesi bile var, bakması bile güzel :)Kullanması daha da güzel, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ..nuran

    YanıtlaSil
  3. Renk seçimi, kafesler, kabartma desenler... Çok güzel bir uyum... Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...