24 Eylül 2011 Cumartesi

Savaş Uçaklı Kutu


Bu kutuyu da eşime yaptım. Eşim maket uçak yapar ve bu tür eski uçaklara meraklıdır. Bu resmi bulunca hemen bastırdım ve altını oksit sarıya boyayıp mumladığım, üstünü de krem rengine boyadığım bu kutunun üzerine yapıştırıp, kutunun kenarlarını da eskittim. Kutunun içini oksit sarı bıraktım. Kutunun alt kenarına uçağın rengine uygun bir dekupaj kağıdından kestiğim şeridi yapıştırdım.

Son olarak da uçağın üzerine mozaik sıvısı sürerek, biraz bombeli şekilde görünmesini sağladım, biraz üç boyutlu gibi dursun istedim.

Bu işleri sadece çiçek böcek, ayıcık sanan birisi olarak bu kadar erkeğe uygun bir çalışma karşısında şok olduğunu söylemem gerek yok sanıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...