11 Eylül 2011 Pazar

Sil Baştan


Sil baştan başlamak gerek bazen/hayatı sıfırlamak/herşeyi unutmak... Unutmak ve yeni bir sayfa açıp hayatta, hayatı ilk defa yaşıyormuşcasına, gökyüzünün rengini ilk defa görüyormuş, pastaneden yayılan yeni pişmiş poğaça kokusunu ilk defa duyuyormuş gibi herşeye en baştan başlamalı bazen.

Bugün doğdum ben yıllaaarr yıllaarr önce ve artık herşeyi sıfırlayıp, herşeye en baştan başlamanın vaktidir. İyiyi de kötüyü de silip, herkese, herşeye yeni bir şans verme vaktidir, en çok da kendime. "lazım" diye değil "istiyorum" diye bitirme vaktidir cümleleri. Üşüyünce giyinme, yorulunca dinlenme, yoksa he uçuşma vaktidir göklerde.  


Ben o kadar şanslıyım ki, bu doğum günümde de, şans meleğimle birlikteyim, sizlere bunları yazıyorum, yazdıklarımı görüyorum, klavyenin tıkırtısına evden yükselen müzik sesleri karışıyor, duyuyorum, mutfaktan gelen kokular beni sarhoş ediyor, sizler oturduğunuz yerlerde bunları okuyup gülümsüyorsunuz, zaten hayat da buymuş, bu kadar yılın ardından bunu öğrendim. Kariyer, para, ev, araba zannederdik hayatı gençlik günlerimizde, onlar en kolay olanlarmış meğer ihyiyaçlarımız arasında. Tatlı söz, güler yüz satılmayacak kadar, hiç bir yerden satın alınamayacak kadar değerliymiş. Paylaşmak, anlatmak, anlaşılmak, sizlerin bir kaç yorumu, bir kaç cesaret verici sözü altından daha hızlı yükseliyormuş her geçen gün, borsadan daha istikrarlıymış..

4 yorum:

  1. Sevgili Elif doğum günün kutlu olsun, sevgiyle huzurla, mutlulukla geçsin hep, tam da yazında anlattığın gibi...Ben de maddi değer taşıyan nesnelere sahip olmamın mutluluğun anahtarı olmadığına inanıyorum, ama üniversite yıllarında hayallerim hep bu tarz şeylerin üzerine kuruluydu...değiştiğime, ki aslında bunu gelişme olarak görüyorum, mutluyum..

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar olsunn.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar Sevgili Elift:))

    YanıtlaSil
  4. nice uzun,mutlu,sağlıklı yıllara sevdiklerinizle beraber doğum gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...