3 Nisan 2012 Salı

Kendime, Sadece Kendime


Bu kutuyu kendim için süsledim. Çekmecemin içinde gözlük, ıvır zıvır bir şeyleri koymak için. Ama ihtiyaç bahane, sadece ve sadece kendim için bir şeyler istedim bu sefer de, onun için.


Kutunun üstünü mavi, kenarlarını ve tabanını ise mavi çizgili kendinden yapışkanlı kağıtlarla kapladım. Kapağın etrafına önce çift taraflı bantla beyaz kalın bir kurdele yapıştırdım, sonra da hem bu kurdelenin üstüne, hem de kutunun alt kenarına aynı kurdelenin önü ve arkasını kullanarak yine çift taraflı bantla bir kurdele süsleme daha yaptım. 


Orasına burasına kalpçikler yapıştırdım stickerdan, içine ben bir şey yapmadım, yalan söylemeye gerek yok, aldığımda zaten bu güzel kağıtla kaplıydı içi.


Bunu da kendime yaptım işte.


Bu koca dilim de kendim için. Kendime, sadece kendime....

1 yorum:

  1. Hep başkaları için olacak değil ya arada kendimizide görelim kutuda pastada çok güzel güle güle kullan kutuyu pastadan bir dilimde benim için ye olurmu...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...