16 Nisan 2012 Pazartesi

Çikolatalı Cupcake


Cupcakeler aklıma başımdan aldı. Ya cupcake yapıyorum, ya cupcakeli bir şeyler işliyorum, dinlenirken de "kek savaşları"nı izliyorum. Gidişatım iyi değil, hele hem rejim yapıp, hem cupcake pişirmek tam da deli işi, ama beni delirtenler bunlar işte :) 

3 Yumurta                        
1,5 su bardağı Toz şeker    
1 su bardağı Yoğurt    
1 çay bardağı Sıvı yağ    
3 çorba kaşığı Kakao      
2 pk.Vanilya                      
1 pk.Kabartma Tozu   
2,5 su bardağı Un
Kreması: Çikolatalı Krem Ole        2,5 çay bardağı Süt

Tüm malzemeler çırpılarak, muffin kalıplarına doldurulur ve 150 C fırında pişirilir. Krem Ole soğuk sütle çırpılır. Soğuyan keklerin üzerlerine kaşıkla yayılır. Üzerleri bonibonlarla süslenerek servis yapılır. 

Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...