9 Aralık 2013 Pazartesi

Sıcaktan Soğuğa, Oradan Çoraplara


Sıcak Adana'da geçen bir kaç günün ardından, güneşli bir günde İstanbul'a döndük, ama yanılmışız..Kar bu yıl erken gelmeye karar vermiş. Yine de dün sahilde güzel bir yürüyüş yapmamıza izin verdi hava..Ama bugün anlıyorum ki, önümüzdeki günler evde battaniye-salep, sokakta eldiven-kestane günleri.. 


Bu arada yılbaşı hazırlıkları da devam..Bu yıl herkesin yüzü gülsün istiyorum yeni yıla girerken..Herkesin çorapları, neşeyle dolsun, sağlıkla, mutlulukla ve diledikleri her ne varsa onlarla...


İşlediğim çorapları telayla renk renk keçelere yapıştırdım. Gittikleri evi mutlulukla doldursunlar istedim. Beklenmedik bir anda bir dost eli değer ya insana, gününü aydınlatır..Veya sokakta hapşırırsınız da, hiç tanımadığınız biri çıkarır bir kağıt mendil uzatır, onun gibiydi dostumun bana o sıcacık dokunuşu.. 
 

Mutlu yıllar hobilemece'den, dostuma ve herkese...


5 yorum:

  1. Süper olmuşlar Elif :) Ellerine sağlık, inşallah dediğin gibi olsun, çoraplarımıza hep güzellikler dolsun :)
    O telayla birleştirince etaminleri kenarları akmıyo di mi, benim de böyle bir çalışma yapmam lazım da bu sıralar, etamin yapmak bişey değil de şu kenarlarına illet oluyorum. Sürfile yapmayı reddediyorum :)) Var mı bir sırrı bu işlemin???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz atma riski var aslında..Ya tam kenardan yapıştırmamak lazım, ya da tam kenar kısmına sutaşı vs. bir şeyleri dikmek ya da yapıştırmak..Çok garantili değil benim bıraktığım hali ile bırakmak, eğer duvar süsü değil, sıkça temas edilecek bir şeyler için kullanacaksan, kenarlar problem yaratabilir. Kolay gelsin şimdiden..

      Sil
  2. Nasıl güzel olmuş Elifciğim, ellerine sağlık. Yürekten katılıyorum ben de güzel dileklerine. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. İyi dileklerine bende katılıyorum Elif'ciğim.Çoraplara çok emek vermişsin,harika olmuşlar ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...