26 Aralık 2013 Perşembe

Laylet Eid


Bu yıl ben de kurabiye ev yaptım..Hansel ve Gretel'in evi gibi oldu aslında, insanın parça parça koparıp yiyesi geliyor hemen..


Kartondan kestiğim kare ve üçgenler yardımıyla kesip pişirdiğim zencefilli, tarçınlı, kakuleli, karanfilli, kişnişli yani tam "baharat bombası" kurabiyelerimi yumurta akı ve pudra şekeri karışımı "çimento"mla birleştirdim.Artanını da şöyle üstüne başına, yanına yöresine gezdiriverdim, "çok kar yağmış" misali...Malum, bu aralar güneşli giden bu havalarda, ancak evde pudra şekerleri ile gideriyoruz "yeni yıl karı" hasretimizi.. 


Üzerine de çikolatalar, şekerlemeler...Kenarlarına da aynı hamurdan çam ağacı şeklinde pişirdiğim kurabiyecikler..



Dedim ya, artan hamurdan da çook kurabiyecik çıktı...

Şimdi ağacımızın yanan ışıkları altında kurabiye evimizi seyrederken, Fairouz'dan nefis bir "Jingle Bells" yorumu dinliyoruz "Laylet Eid"..Mutlaka dinleyin, müziğin ne evrensel bir şey olduğunu bir kez daha anlayacaksınız..Müziğin, mutluluğun ve yeni umutların...


4 yorum:

  1. harikasınız insan bunu yemeğe kıyamaz zaten:)

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuşlar ellerinize sağlık :)

    Bende beklerim ♥

    YanıtlaSil
  3. Elif hanım, sizin incelikli uğraşlarınız beni hep keyiflendiriyor, tebessüm ettiriyor. Ne kadar güzel olmuş bu da, böyle sevimli yiyecekler de insanda hemen yemekle yemeğe kıyamamak arasında gidip gelmesine neden oluyor ama inanın ben de de aynen parça parça koparıp yeme isteği uyandırdı. Elinize sağlık:).

    YanıtlaSil
  4. Harika olmus bunu ben kiyipta yiyemem super gozukuo ne kadar emek ne kadar ugrasi var uzerinde supersiniz tebrik ediyorum elinize saglik afiyet olsun yiyenlere
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...