1 Aralık 2013 Pazar

Cookies for Santa


Her yıl, "yok artık bu yıl yeni süs yapmam, ev doldu, taştı" diyorum.."Hele tabak hiiç almam, koyacak yer kalmadı yahu, artık bu son" diyorum, olmuyor. Aklımı çelen bir şeyler oluyor hep...


Bu tabağı da burada gördüm işte:  http://debbie-debbiedoos.com Hemen koştum, ozalitçide sticker'a bastırdım. Evdeki kenarındaki çikolata süsleri kopmuş porselen tabağıma uyguladım hemen..Aylardır süsünü püsünü kaybettiği için boynu bükük, dolap köşesinde bekleyen tabağım, yeni yıl harikasına dönüşüverdi işte..Artık Noel Baba'ya ayrılmış kurabiyelerin sunumuna"yardım ve yataklık" edecek :))

Özetle, bu yeni yıla da "hobilemece" ile veda ediyoruz işte, kaçış yok...Ben kaçsam, onlar gelip beni buluyor :)) 


2 yorum:

  1. sorma sorma ben de öyleyim almam deyip alıyorum ev doluyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kötü işlere yardım ve yataklık edince cezası var ama, iyi işlere yardım ve yataklık edince ödüllendirme yok :))
    Çok şeker olmuş, keyifle neşeyle kullanın.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...