24 Aralık 2013 Salı

Bir Çorap da Kendime


Üşüttüm, yok yok o anlamda değil, soğuk algınlığı şeklinde... Terlemek güzel şey, "geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzını dayayıp musluğa" güzel şey, her bir eklemimi tek tek hissedebiliyorum, demek ki yaşıyorum hala, çok şükür :))

Ama boş durmuyorum, "durmak yok, bırakmak yok" değil mi? Çalışıyorum...Hamaratlıktan değil bu sefer, kıskançlıktan...Kıskandım vallahi..Kendime de bir çorap yapmak istedim...İçinden çıkan ayıcığıyla minik bir çorap teki işte...


Yine çift taraflı tela ile keçeye yapıştırdım, bir de kurdele ekledim ağaca asabilmek için...


Ve harika bir deneme..Biliyorsunuz, Salep diye dolaşıyordum ortalarda, ee, salebi iç iç, nereye kadar, biraz da yemek lazım dedim ve Sevgili Öznur o günlerde imdadıma yetişti..Kokusuyla güzel, tadıyla ayrı güzel tarifini siz de denemek isterseniz işte Lezzet Senfonisi..


5 yorum:

  1. Senin çorabın da çok cici olmuş canım:) Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir sabah, güzel insanlardan aldığım güzel övgüler :)) çok teşekkür ederim Elifcim.
    Sevgiler, güzel yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Elif dinle beni şimdi: Yaptığın etamin desenlerinin etrafındaki kareleri beyaz tutkal sürüyorsun. Mobilyacıların kullandığı tutkallardan. Kurumasını bekliyorsun ve sonra kesiyorsun tutkalın bittiği yerden bir kare sonrasından. Hiç akmıyor o zaman kumaş. Bana bunu Filiz Türkocağı anlattı, denedim ve sonuç süper :) İnce bir fırçayla sürülmesi gerekirmiş ama benim tutkalın ucu ince uzundu o yüzden direk onunla sürdüm...
    Çok geçmiş olsun diyeceğim ama eklemlerini hissetmekten nasıl mutlu olduğunu görünce, keyfini sür mü desem diye de düşündüm :)))
    Ellerine sağlık çorap için, afiyet olsun kurabiye için :)
    Ben de güzel bir tarif arıyordum Nehir'in okulundaki kermese göndermek için, bunu deneyeyim :) Sonucu sana da söylerim :)
    Öperim :)

    YanıtlaSil
  4. Fikir veren altın bulsun, yaşasın, kurtulacağım bu atma derdinden desene, çok teşekkürler, Fliz Hanım'a da sevgiler ayrıca..

    Arada hatırlamak yetiyor eklemlerimi, daha uzun sürmesi o kadar da keyifli olmayabilir :))

    Kurabiyeleri beğeneceğinizi umuyorum, umarım öyle olur, herkese afiyet olsun şimdiden. Öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiyeyi çok beğendik, azcık yedik, bi sürüsünü de kermese yolladık :) Sağol ;)
      Bak unuttum söylemeyi aynı yapıştırıcıyla da istediğin yere yapıştırabiliyorsun o etamini :)

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...