6 Aralık 2013 Cuma

Bademli Un Kurabiyesi


Bu kurabiye, her günü benim için farklı kurabiyelerle geçen Aralık ayının en özel tariflerinden..Yerken, kaymak gibi eriyor ağızda..Hamuru yoğurmaya başladığınızda önce paniğe kapılıp, hamur olmuyor derken, hatta sabırsızlar için bir de ipucu, 60'a kadar sayın içinizden, yoğurun yoğurun ve işte karşınızda kurabiye hamurunuz...

Çok pratik, ama meleklere layık...Bu ayın ilk Cumartesi günü için tavsiye ediyorum herkese.. 

3 çay bardağı Pudra Şekeri   
250 gr.Margarin   
1 pk.Vanilya   
3,5 su bardağı Un
1 çay bardağı Badem 

2 çay bardağı pudra şekeri, vanilya, küp küp doğranmış margarin ve un yoğurulur. Bademler 2’ye bölünerek tavada kavurulur. Hamura eklenip yoğurulur. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp, kurabiye şekli verilerek yağlanmış tepsiye dizilir. 175 C fırında 25 dak. Pişirilir. Soğuyan kurabiyelerin üzerine 1 çay bardağı pudra şekeri serpilir.

Afiyet Olsun.


4 yorum:

  1. En sevdiğim kurabiyedir,bu tarif bende yoktu hemen kaydediyorum.Ellerine sağlık Elif'ciğim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. nefis görünüyorlar ellerinize sağlık,kurabiyeler kavanozo girince ayrı bir güzel oluyorlar ,yakında ben de güzel kavanozlar sunacağım:) Ama tabaktaki melek ve kurabiyeler aklımı başımdan aldı:D

    YanıtlaSil
  3. Çok severim ama hiç yapmayı denememiştim. Fotoğraflar da ne kadar güzel...Ne iyi ettiniz de yapıp tarifini verdiniz, ilk fırsatta yapmak üzere kaydettim.
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

  4. Ben de Kafa Dergi ve Ters Düz'e bekliyorum yorumlarınızla... :)yeni keşfettim ;)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...