23 Haziran 2014 Pazartesi

Denize Nazır Country Life


Mutfaktaki ahşap baharat rafını yeniledim, bir de baharat kavanozlarının etiketlerini..Açık ahşap rengi olan rafları beyaz boyadım, bazı yerlerine biraz kırmızı ile renk verip, çatlattım.


Çatlattığım yerlere stencıl ile desenler yaptım, peçeteden tavuklarla, horozlarla süsledim. Yan taraflara bir kaç tane de ahşap süs yapıştırdım, renklerini rafıma uygun şekilde değiştirerek..



Beyazın üzerinden bir kaç ton kahverengi ile süpürme yaptım, hem eskitme amaçlı, hem de fayanslara daha çok uysun diye..



İşte bu da çıplak hali, kavanozsuz ama çatlakları ve süslemeleri bütün görkemiyle...Bir "City Life-sever" olarak baharat rafım "Country Life" oldu, ama bu gün öğlen yemeğinde Dragos'ta, şöyle denize karşı oturup, fonda teknesini onaranların zımpara sesleri ile sahildeki bisikletlileri, denizdeki yelkenleri, neşeli martıları seyrederken fark ettim ki, ben bu aralar iyiden iyiye "Coastal Life" havalarındayım..  


7 yorum:

  1. Ellerine sağlık, tavuklarla horozlarla çok sevimli olmuş. Fayanslarla da bütünlük oluşturmuş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel ellerine saglık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok kullanışlı bu raflar, muftakta da ne güzel duruyor. Çok güzel olmuş. ellerine sağlık valla.

    YanıtlaSil
  4. gulerek kulllan insallah..
    cok hos gozukuyor......ellerine gonlune saglik

    YanıtlaSil
  5. Harika birşey nasıl şirin üzerindeki deseniyle:) country life hakkını almış;) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah, ne becerikli, ne zevkli ve ne hamaratsınız:)
    Mis gibi yemekler pişirin o baharatlarla, afiyet şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...