5 Mart 2014 Çarşamba

(Bazen) Beklemek de Güzel



Bugün günlerden melankoli, günlerden özlem, günlerden hüzün..Tüm gidenler için tekrarlıyorum içinden Brecht'i "dönebilirsen, dönersen eğer"...

"Sessizce, korkusuzca yürü sen de savaşa,
O canları somuran kanlı savaşa
Gidenlerin hiç dönemediği savaşa
Ben buradayım yine dönebilirsen eğer
Beklerim seni sevgilim bu çınarın altında,
Dönünceye dek giden en son yiğit savaştan.
Savaş biter de dönersen eğer, döndüğün gün
Kapımda başka asker postalları olmayacak,
Yine bomboş kalacak yastığımın yanı,
Hiç öpülmemiş olacak dudaklarım yine
Ve göreceksin hiçbir şeyin değişmediğini
Eğer dönebilirsen, ah bir dönersen bana.."

Dönebileceklere kavuşacağınız, dönemeyecekler ile -en azından şimdilik- rüyanızda kucaklaşacağınız bir gece ile bitsin bu gün...




2 yorum:

  1. Merhabalar şimdilik bi selam verip kaçıyorum banada bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hüzün, melankoli, özlem.. Hayırdır Elifçim??? Umarım herkes beklediği, özlediği her neyse, her kimse çabucak kavuşsun ona...
    Melankoli güzeldir, severim az biraz, ama kısa sürenini ;)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...