5 Ocak 2016 Salı

Bin Naz


Kar kalkar kalkmaz yağmurun gelişi ile kar sonrası o kirli beyaz pamuk yığınları görüntüsünü yaşamadık bu sefer İstanbul'da..Neredeyse ılık bir havaya bıraktı kar yerini, ama yine de soğuk, o zaman ev aktivitelerine devam:))


Goblen kumaşı üzerine orlonla, hatta işleme yünü demek bile mümkün, sadece öylece iplikleri atarak..Ben cep telefonu kılıfı niyetine yaptım, ama kağıt mendillik olarak da çok kullanışlı..Bu kumaşın iri delikleri insanı yormadan işlemeye izin veriyor, malum bu yıl önceliğimiz yorulmamak :)) Bir de sert oluşu, kolalı gibi duruşu, bir de üstüne işlenip dikilince tam bu tarz kılıf, çanta vs. işler için. Çok ama çok tavsiye ediyorum, ve hemen huzurlarınızdan ayrılıp, dinlenmeye çekiliyorum, çok yormadan kendimi.. Ohhoooo, İşiniz var bu yıl benimle :)) 




2 yorum:

  1. Çok eskilerden birşeyleri hatırlattı bu işleme bana :)
    İyi oldu.
    İyi olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. İyidir zaten hatırlayıvermek uzun zamandır unuttuğunu zannettiklerini insanın..İyi olmuş, iyi olsun tüm hatırlamalar her zaman :))

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...