9 Kasım 2015 Pazartesi

Kış Güneşi, Güz Gülleri


Kış güneşini kaçırmamak için öğleden sonra sahildeydik..İyot kokusu sıcak salebimizin kokusuna karışırken, 4 mevsime şükrettik ve ayrı ayrı her mevsimin getirdiği güzelliklere..


Son biten güllerimi de hemen paylaşmak istedim. Orta kısımları kanaviçe işlemeye uygun bu masa örtüsünü hazır aldım, alır almaz da hemen gözümde canlandı şöyle krem rengine uygun koyu pembe tonlarında bir dizi gül sadece ve sadece örtünün ortasında ve öylesine sade, sessiz, sakin bir örtü..Hayalimdi, tam da hayal ettiğim gibi oldu..

Üzerinde krem rengi tabak takımıyla, belki bir kaç tane açık pembe gül cam bir vazoda, "filan olayın bilmem kaçıncı yılı kutlaması" veya sadece "bu akşam güzel yemek var" sofrası..Ya da "cumartesi keyfimiz süslü olsun" masası..

Mevsimler bahane, güller, yemekler, sebepler bahane, sofralar kurmalı her günü kutlamak için..

Kutlayacaklarınızın hiç bitmeyeceği güzel bir hafta diliyorum.. 




3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bayıldım, çok sade, çok şık.. ellerinize sağlık
    Seval

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş. Emeğinize sağlık. Renkler desen çok şık. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Zevklerimiz ve hobilerimiz benziyor sanki şu an bunu hissettim :) Renklerin uyumu, işlerin tertemiz ve muazzam olması, özenle yapılması tebrik ediyorum sizi,

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...