8 Ekim 2014 Çarşamba

Pratik Hobilemecelerden Biri


Merhaba arkadaşlar, İstanbul'dan selamlar..

Dışarıda bahara benzer bir sonbahar havası var, güneşli, serin..Evde durulacak hava değil anlayacağınız, ama ben yeni bluzumu göstermeden gitmek istemedim..

Artık iyice ucuzlayan t-shirtlerin en ucuzlarından birini aldım ve Martha Stewart stencıllarım ve kumaş boyalarımla süsledim. Kuruyunca, ütüledim. Bu kadar, yapması 15 dakika, ütülemesi ondan da kısa..Pratik mi? Pratik..Hesaplı mı? Tabii, t-shirt 5 Lira, kumaş boyaları ile kaç zamandır boyamadığım yer kalmadı, bu minik şişeler kullandıkça artıyor mu ne? Ben hobilemecenin böylelerine bayılıyorum, bana bunlarla gelsin gelen :))

Bu güzel havayı Marina'da geçirmeli, yarın belli olmaz, hava bulutlanırsa evde kalıp bir şeyler pişirmeli..Bakalım, kısmet..


Yine görüşmek üzere

6 yorum:

  1. şahane olmuş valla,eline sağlık,50tl desen gideri var elif ne 5'i

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, çok seviyorum kumaş boyama işlerini elinize sağlık;).

    YanıtlaSil
  3. Yapılış aşaması da olsaydı:..))
    Ben hiç kumaş boyamadım da:-/

    :))

    Çok güzel olmuş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle basit ki, kumaşı masaya yayıyorsun, üzerine stencıl koyuyorsun, boyasını sünger ponpon fırçayla alıyorsun, fazlasından kağıt havlu üzerine bastırıp kurtuluyorsun, pat pat diye stencılın boşluklarına doğru vurarak boyuyorsun. Kuruyunca da tersinden ütülüyorsun. Çok kolay, bir dene, sen de inanamayacaksın kolaylığına..

      Sil
  4. Aaa, hakikaten kolaymış.
    Ben bile yaparım zannımca:))

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...