14 Ekim 2014 Salı

Kumaş Boyama ve Buralarda Hayat



İyi akşamlar dostlar, bu akşam yine boyadığım kumaşımla karşınızdayım..

Bu aralar ancak küçük işler çıkıyor elimden..Her ne kadar sırtıma ince bir yağmurluk alsam da, hala t-shirtlerle, yazlık bermudalarla dolaşılıyor bu bulutlu ama ılık havalarda İstanbul'da..Ve tam da bu mevsimde tadı çıkarılacak öyle çok yer var ki buralarda..

Hıdiv Kasrı en sevdiğim yerlerdendir hafta içi..Sakindir, pek kimse olmaz, masalar boştur, bolca yeşildir sonra, kuşlar, sincaplar ve kediler sizi bekler ağaçların arasında..Servisi hızlıdır, yiyecekleri nefistir..

Her ne kadar bugün menüde dün yaptığım Karamelli Pasta olsa da, oranın da kahvaltısını anmadan geçemeyeceğim tüm pisboğazlığımla :))


Oradan, sizin de seveceğinizi düşündüğüm bir kaç fotoğraf paylaşmak istedim. Bu şehri, bu şehirdeki sınırsız sayısız gezilecek yeri ve bir kaç yıl önce kavuştuğumuz bu dingin hayatı seviyorum. 


Bu aralar boyamaktan biraz yoruldum, çokça dışarılarda olacağım..Böyle bulutlu ve ılık günleri seviyorum..

4 yorum:

  1. Biraz da gezmek lazım öyle değilmi! minik işlerinse çok ama çok cici..
    keşke bu güzel şehrin kıymetini bilse herkes,, olanı yok etmek yerine korunsa bu güzel yerler..
    Haydarpaşa özelleştiriliyormuş sabah radyoda duydum ve çok üzüldüm:(

    YanıtlaSil
  2. Bakmak için göz görmek için yürek gerekir Elifciğim! Allah herkese nasip etmemiş ki bu yüreği...
    Ne mutlu sana...

    YanıtlaSil
  3. Bana İstanbul u olumsuz yönleri ile sevemediğini söyleyenlere bile inan buruluyorum, o tüm dünyanın kabullendiği, apayrı güzellik, ruhu var, yaşıyor :)) ve herkesin tersine kalabalığı ile çeşitliliği ile bir tane. Keyifli gezmeler...

    YanıtlaSil
  4. Keyif aldığın ne varsa onları yap, hazır imkanın varken. Neyim yok diye düşünmektense, elimdekilerin kıymetini bilmek en büyük olgunluktur.
    Allah sağlık versin bu dinginliğinin tadını uzun yıllar zevkle yaşa.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...