8 Temmuz 2013 Pazartesi

Piknik Şeysi-Çatallık Galiba :)


Piknik sepetimi doldurmaya devam..Ne yapsam ne yapsam diye dolanırken aklıma geldi, kırmızı beyaz kalpler işlediğim etamini diktim, ötesini berisini kurdelelerle süsledim..Çatalları içe doldurup da pikniğe götürmek için kullanışlı bir şey oldu. Ben adını "çatallık" koydum, siz varın "lüzumsuz" deyin...Bu yaz sıcaklarında öyle iyi geldi ki, hemen işle, hemen dik, yarım günde iş yapmış gibi ol..Ohhh... 

Bu sıcaklarda bu sevimli kalpleri işlemek serinletiyor insanı, daralan-bunalanlar için bir doz da modelinden paylaşayım..İşleyin, serinleyin...


6 yorum:

  1. Hemi de kalpli kalpli, pek şeker bu torbacıklar, pek sevdiiim :)

    YanıtlaSil
  2. pek sevimli.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ne pratik :) Ve haklısın bence de minik minicik işler keyiflenmek için, senin deyiminle serinlemek için, kendini mühim zannetmek için çok lazım, herkese lazım :)
    Neşeli piknikleriniz olsun şekerim :)

    YanıtlaSil
  4. pek şeker ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Piknik için çok güzel. Ben de hep saklama poşetine koymak zorunda kalıyorum. :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...